By night and morgon

Det tar lite tid att ladda upp bilder på den här anslutningen så det blir inte så många åt gången, tyvärr.

Igår kväll försökte vi hålla oss vakna så länge som möjligt för att inte somna för tidigt, få urflippad jetlag och vakna 4 på morgonen. Det funkade oväntat bra och jag var inte i säng förän efter 22. Sov tio timmar och vaknade hyfsat pigg imorse vid 8. Åt frukost på hotellets uteservering mot stranden och funderade över hur jag hamnat här. Och varför någon åker härifrån när man väl hamnat här. Efter frukosten blev det en sväng längs stranden och blötande av fötterna. Taiwaneserna tycker det är för att kallt att bada så här års så stranden är egentligen stängd. Det är dock varmare än det någonsin har varit i Vättern tror jag.

Det får bli några bilder till från idag och igår:
Vårt hotell
Kao-hsiung by night
Gamla brittiska konsultatet
Fiket vid konsultatet

Frukostutsikt

Kommentarer
Postat av: Lina

Det ser jättemysigt ut! Njut lite av värmen och utsikten för mig också.



Kram

2009-03-13 @ 07:31:44
URL: http://www.almvagen.blogspot.com/
Postat av: Andreas

Jag njuter för fulla muggar! Tveksamt om det är så skönt att vara här när man är gravid dock med tanke på värme och luftfuktighet. Det är lite lagom mysko, men det enda jag spanat in som eventuellt presentköp än så länge är just ett par bebis-dojjor. Är det ett ålderstecken eller är jag bara weird?

2009-03-13 @ 07:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0