Annorlunda men bra

Nu är vi framme, efter en väldigt lång resa. Kao-hsiung är annorlunda, men bra. Lite som Japan fast lite risigare, lite stökigare. Skolan och forskarhotellet vi bor på är dock helt otroligt bra och fint. Vi åt lunch nere på stranden tidigare idag och senare har vi promenerat omkring både på campus och inne i stan. Ska försöka hålla mig vaken några timmar till och snart äta en bit. Men det börjar bli segt, blev inte mycket sova på flyget och om jag räknar någotsånär rätt fortfarande har jag inte sovit ordentligt på 29 timmar ungefär.

Här kommer några av de få foton jag hunnit klämma av idag:

Åktur i hamnen i Kao-hsiung

En gata i Kao-hsiung med stans högsta hus i bakgrunden

The Love River

Mer kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0