2004

Snurrade runt på ansiktsboken en stund och såg bilder på någon från 2004. 2004 kändes jäkligt länge sen så jag började fundera över vad jag pysslade med då. Jo, jag borde ha pluggat min sista termin då, jag borde ha jobbat på Jordbruksverket och jag borde diplomerats det året. Resten är ett töcken. Vafalls - 5 år senare liksom och jag har ingen koll på vad som hände? Så jag tittade in i min fotomapp som är full av bilder jag nästan aldrig tittar på. Enligt min gamla kamera verkar det som om jag gjort två saker under 2004: festat och lekt amatörfotograf. Eller nja, kanske inte bara det, men jäklars vad jag har sprungit runt i naturen med min kamera. Jag slänger upp några bilder här helt enkelt från 2004 bara för att jag kan och för att jag egentligen borde slagga istället.

    
  

Imorgon blir det kanske foton från något annat år. Och nej, inga fyllebilder. Dom behåller jag för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Såpan

Jättefina bilder, Hoggen! Vem anade dessa talanger hos en sån som du?

2009-03-09 @ 08:55:24
Postat av: Andreas

Tack Såpan - vem är inte fördomsfull som du? Du skulle bara se mina senare verk. Eller nja, de lär ju dyka upp här inom någon typ av rimlig framtid.

2009-03-09 @ 13:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0