Förövrigt...

... så jobbar jag fortfarande inte på att bli av med mitt major fucking fail för punkt nummer fyra. Istället surfar jag Taiwan. Har kollat planet/flygbolaget vi flyger med (Cathay Pacific Airways ftw!), var man ska bo i Hong Kong, att Kaohsiungs hamn visst är topp fem världens största containerhamnar och att man inte kan bada i havet eftersom det är så förorenat. Ändå är det mest designen på blogg.se som jag stör mig mest på. Frågan är om jag kommer ägna mer tid åt att försöka få till utseendet på bloggen än att skriva i den? Det är faktiskt lite småtroligt. Fram till dess bjuder jag på en snodd screenshot från Google Maps över universitetet vi kommer vara på under några av de kommande veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0