Check, check, check and major fucking fail

Okej, det är väl en del att fixa innan man åker bort i någon månad till något land i Asien som visserligen är mer utvecklat än många andra, men som ändå består av djungler och har tropiska stormar och sånt. Nu när jag börjat checka av saker i min korta, oorganiserade lista som jag har någonstans i mitt huvud börjar jag känna mig ganska redo att åka.

Köpt biljett - check
Kollat eventuella visumreglar - check
Kanske ta den där hepatit A-sprutan som jag aldrig fått ändan ur vagnen för - check (tid om drygt en timma)
Jobbat med den artikel jag tänkt presentera i Taiwan - fail. Major fucking fail som det nog till och med skulle kunna heta på Wow-språk.

På tal om Wow (nu handlar det väl inte så mycket om World of Warcraft i en Taiwan-blogg, men ffs, jag är ju inte där ännu ändå) så hakade jag på the pug from hell igår i VoA 25-manna. Otroligt många versaler och varianter på vilka ord som passar ihop med fuck. Det gick till slut efter några wipar och utbyten av folk, och jag fick mina Emblems of Valor så jag kunde köpa en ring. Men jag måste ändå  erkänna att jag kommer sakna pugs from hell där borta i Taiwan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0